July 21, 2010

ciri2 lelaki idaman(flirty entry)

haha.. entry ni suke2 n boring2 ku kt umah ni
hehe memandangkan aku suke berangan
so ader baiknyer aku luahkan jer ape yang aku angankan kat blog ni.
hehe..
ok2 semua org ader choice msing2
ader nk kurus ,tinggi,rendah..
aku tak.. taste aku pelik n ssah nak carik
aku rase xder kot.. hehe kalau ader pun 1 dlm 1000..

ciri2nya seperti dibawah

golongan lelaki metrosexual
oit.. jgn pk kotor..
metrosexual ni lelaki yang lebih kurg cm pndai bergaya
n pndai urus diri sendiri


playboy
aku nk wktu aku knal lelaki tu
lelaki tu mmng playboy
reason?lelaki playboy dah sah playboy kan?
n knyataanya.
bila seorang lelaki playboy betul2  jatuh cinta
dia akn 100 kali gnda lebih baik dri lelaki lain



kenal melalui pergaduhan
why?
cz aku xske org yg suke aku tbe2
hntr surat ke,bunga ke . 
aku akn cabut lari
cz aku sgt2 tkut..
disebalik sikap aku yg bnyk ckp ni.. aku pmalu..
aku lebih selesa mase knal tu
kitorg jadi kwn dulu
sbb aku nk knal siapa dia dulu



lebih pandai dari aku
cz aku mmng suke educated person...
haha at least klau aku ni x pndai
dia leyh ajar aku


hidup senang
jujur aku ckp mmng best klau dpt bf kaya
tpi aku x haraplah dia ank vvip
cukuplah senang @_@


pandai main alat music n menyanyi
sbb aku xpndai menyanyi
so aku harap dia leyh menyanyi


taste aku yg pelik hehe
aku xske lelaki  berkulit  putih sgt
mata sepet pun aku xske
hehe.. =)
tnggi dari aku
x kurus,x gemuk




lesung pipit
tapi aku xske lelaki jambu
harap maaf
hahaha
gmbaran kat atas lebih kurang macam
christian sugiono
hehe tapi dia bukn playboy ok?
dia dh pun khwin dgn titi kamal
dia ader blog jugak..
n dia 80% mcam ape yg aku ckp kt atas
jgn slh sngka
aku mmng carik ciri2 lelaki idaman tu
sebelum aku tgok sinetron alissa
kebetulan plak sama macam  dia




ni lah christian sugiono tu



ciri2 kat atas ni ciri2 yg aku impikan dari dulu,
n bf aku yg skrg ni cuma ader sikit jer kriteria yg aku nk..
aku terima dia seadanya..
sebab aku pun xsempurna untuk dapat sesuatu yg sempurna



13 comments:

alif said...

pdgn saya biarlah sesedap mata mdgn dsulami dgn agam yg bgus...

Unknown said...

huhuhuh selalu yer mmg lelaki idaman xkan same dgn yg kite dapat kan kan kan..huhuhu nasib tunang ash ada satu jer ciri2 yg sama dgn lelaki idaman hati ash hihih iaituuuu mate sepett yippie

Umie Nadhirah said...

Nape x minat sepet?

Ok,mereka gelak ta nampak mate..-.-

Unamn said...

@ alif ya.. tepat sekali alif

Unamn said...

@ ash hehe.. una plak x ske lelaki mata sepet.. una takut nk dekat.. hehe..
=)

Unamn said...

@umie.. yup..xbesh gelak x nmpk mata.. mata aset penting bagi una

Unknown said...

hahahah kite suke japanese look wheeeee that y sepetttt wheee

Unamn said...

weeeee.. ash kn suke anime bru una faham hahaha.. una plak suka lealki melayu+kacukn ..
or indonesian guy yg ade kcukn blanda..
look so hot..=)

Unknown said...

hihhiihihhih

Unamn said...

@ ash.. hahahaha
gelak besar.. hik9..

hamzah ian said...

hahaha.. bace tajuk da gelak dah.. hohoho

hamzah ian said...

hahaha.. bace tajuk da gelak dah.. hohoho

Unamn said...

hik9.. klaka eah tjuknyer? hehe rojak time.. keh3