August 24, 2011

boleh tak?

harini hari khamis
aku berjiwa kosong sebab aku baru habis test
jadi segala teori2 highway yang aku hafal dari tadi dengan segala formula pengiraan masih melekat dalam otak aku.
esok dah nak balik,aku gembira tapi tak berapa nak gembira tiba2
boleh tak korang gembirakan aku?


aku tak tahu kenapa aku tak gembira
aku patutnya gembira
hurm.. korang boleh tak aku minta satu je permintaan?




korang tolong doakan aku selamat sampai ye?
aku seram juga tengok driver tu time lalu karak
bukan pasal hantu,tapi pasal gaung ganas tepi tu

doakan aku dapat driver yang masih sihat matanya


ok tata ;)

4 comments:

Whoopz said...

er.. Bukan ke arini ari rabu? :p cpt sungguh masa cik una berlalu.. Heheh.. Semoga selamat sampai ke destinasi yg dituju.. :)

Wahidah BME said...

Aku juga yg 1 bas ngan kau ni. 1st time naik Transnasional. Hopefully selamat sampai. Amin.

Unknown said...

wohooo karakkk!!

haha

jaya jr said...

selamat pulang perantau dan selamat dapat driver yang cekap..hihi