August 14, 2011

malam yang indah,bertambah indah

night peeps,
una sedang mengular kekenyangan
ok nak update
tadi aku pergi tc *sila abaikan penukaran nama dari una ke aku tu,penulis memang suka buat macam tu*

tc = teluk cempedak,
actually aku bukan suka melepak kat situ,untuk berdating ke apa ke
benda macam tu memang tak ada dalam otak aku ni,
suka aku ingatkan disini  *ayat skema*
aku lebih suka korang kata aku keluar dgn bf ,daripada korang kata aku dating dengan beliau.
aku merasa terhina dan keji bila korang menyebut date

sedangkan bagi aku dating ni hanya pengkhususan bagi hari2 istimewa sahaja.

korang harus tahu bahawa aku dan bf aku sangat  flexible
hari2 biasa kami macam bestpren

jarang benar kami meluahkan kata-kata romantik
memandangkan aku ni memang terdiri daripada struktur konkrit
yang amat sukar menyatakan 3 perkataan ajaib tu.

mungkin juga korang rasa aku tipu,
ikut suka korang la aku malas nak ambik tahu,

ah ha.. aku lupa main point asal aku nak cerita kat entry ni bukan pasal aku
aku terlupa maafkan daku

teheeeeeeee :D

tc cantik malam ni,
tadi aku ade snap gambar
tapi kurang jelas,maklumlah aku tak ade DSLR
aku guna handphone aku yang kudus tu je

indahnya ciptaan tuhan :)


           p/s: aku suka bila tengok bulan,walaupun dia tak cantik pada luarannya,dia tetap gemerlapan:)







8 comments:

ILA HonEyBuNNy said...

suka tengok bulan...hehe...

lama dah xg TC...

btw,salam ziarah...

Lynn Rahman said...

teluk cempedak? ok jeles.

Unamn said...

@ila yup bulan cantik kan? tenang je tengok dia

Unamn said...

@lynn..jeles? ok *menangis* T-T

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Sungguh indah CiptaanNYA..

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

er..bebuka kt tepi pantai ke?

Unamn said...

xla.. xbrbuka kat situ brbuka dkt pdang mpk 1

Unamn said...

@lily kan kan? mmng cntik bulan mlm tu