August 12, 2011

perkara yang membimbangkan sekalian makhluk akan berlaku esok!

masyaallah
hati gerun
tak keruan rasa hati
apa yang kita takut takutkan akan terjadi esok!



yang pasti perkara itu bukan KIAMAT

tapi satu perkara yang akan menggemparkan bumi




TEST 1 DESIGN
SUBJEK MENGGERUNKAN INI
test akan berlangsung esok
yang dimana una tak faham apa-apa
tapi tak boleh salahkan lecturer
dia kan baru lagi ,bukan daku tak usaha
daku usaha
tapi tak memahaminya lagi.

tapi kata orang usaha lift kejayaan
nak tak nak kena juga usaha sampai pengsan


malam ni kata hatinya nak study kuat2
doakan saya ;(

puan ,saya tak salahkan puan
tapi saya salahkan diri saya
yang kemain lembapnya

kalau la boleh saya katakan pada puan,
jangan ajar laju2
tapi takut melukai hati pulak..
kalaulah saya boleh kata pada puan
tulis soalan sampai habis
barulah saya faham soalan tu nak apa.
dan bagi banyak2 bentuk soalan
supaya saya tahu berbagai jenis
yes i know my level
saya pemalas.. macamlah rajin saya nak buat
tapi sekurang2nya saya tahu..;(


takpelah puan saya cuma doakan puan dapat mmengajar dengan lebih baik


sekian terima kasih :)

2 comments:

zoul said...

tjuk je dah ngeri...ehehe

bila lecturer ajar laju record je ape dia ckap...nnt balik umah boleh replay lg...:P

Azyan said...

Goodluck sis! :D