September 18, 2011

mesti selalu sangat soalan macam ni ..."

pernah dengar ayat ni tak?
kadangkala orang yang kita tak boleh hidup tanpanya ,adalah satu-satunya orang yang patut kita tinggalkan?

cinta ni pelik,terlalu luas,terlalu banyak definisi.
stick to one please.

aku sendiri tak pernah ambik peduli ape orang lain judge tentang aku.
in real life aku tahu ramai yang menyampah,benci dan tak suka
dengan aku dan dia
sebab asyik2 bersama,walau kemana2
hakikatnya manusia,cuma tahu mengutuk tapi tak pernah tanya
atau ambil tahu..kenapa  dia selalu dengan bf dia?
kadangkala ade juga orang yang bersikap prejudis terhadap aku terutamanya

sebab aku gemuk dan dia kurus

mesti kan ade punya soalan macam ni..

"apa la dia pandang kat perempuan tu? bukan cantik pun gemuk.. bla bla bla.. otak tak berapa nak cerdik bla bla bla bla.. cantik lagi aku.. bla bla bla."

"eleh konon bf dia tu setia la tu ,padahal approve jugak aku kat facebook ..kenapa dia tak cermin diri dia ye?"

jawapan aku: dia manusia,dia ada hak untuk buat pilihan andai kata dia dah tak ada apa2 perasaan pada aku .. aku takkan nak paksa dia hidup dengan aku?

facebook? fyi segala friend request aku yang approve dan dia bukak sekali sekali je .. harap maaf :)



>.< sebenarnya hidup ni tak boleh selalu dengar kata2 orang,biarkan mereka mengata.


p/s: you talk it.i live it,you're jealous ? just admit it :D

2 comments:

Liling said...

Ahaa pink ! i loike !

Unamn said...

ahahaha .. aku mmng kaki pink :) kih8