September 4, 2011

nasihat patploh bakul dan gusti

semua benda yang kita nak buat dalam dunia ni
 mestilah berniat baik
bersihkan hati ..


urm tapi kan bukan tu yang aku nak cakap
 aku nak kata aku tension juga sikit
niat aku nak kerja lepas diploma
buat pjj di tegah mama .. alahai mama
haritu beria-ria suruh buat pjj
sekarang suruh terus sambung degree
ikut la.. kalau sambung pun aku ingat nak kat uitm shah alam
satu sebab kos murah,dua sebab dekat dengan rumah.
rumah aku kat mana? tak payah la tanya ye..
tapi sebelum sambung degree aku kerja dulu kot dengan company pak cik aku
 demi duit haha
ye lah aku bukan orang kaya macam korang
jerit sikit je..

hey daddy! money sikit

cmni la gamaknye muka kome tu ye?


terus seguni dapat
aku lain .. dah la anak first
so korang faham2lah kan?
actually kita hidup kat dunia ni jangan ikut trend sangat kalau tak mampu buat cara tak mampu jangan biar papa asal bergaya

ni tak, berlagak nak pakai topman,t shirt burbery
yang peremouan kasut nak jimmy choo je,ghuci la prada la, louis vuitton la
ha kan aku dah bebel haha aku pun sama
tapi aku tak tahap serius agi la
setakat ni t shirt pasar malam pun aku bedal asalkan first hand
kalau bundle aku x beli tu je.


ape pun aku just nk cakap aku tengah planning masa depan
korang macam mana?
share la ngan aku ok?

komen bawah ni tau.. kita sembang kencang :)


p/s: rasa nak gusti2 la malam ni jom? *hoi aku ajak gusti tau bukan benda lain otak tu.. otak tu! biru! *

2 comments:

Tuan Din said...

huh.. nak buat apa agak2nya yer.. leh kongsi.. sy pun duk s.alam

Unamn said...

hehehhe