September 28, 2011

sedap sangat ke nama aku ni?

hai everyone
harini mood aku baik sangat2
sebabnya? ade jamuan raya kat kolej haruslah aku gembira kerana aku berjaya jimat duit harini :P
lebih menggembirakan hari sebab jumpa room mate mase sem 2 dulu
so sempat la aku snap beberapa ketul gambar mereka yang comel comel miaww tu


beberapa jam sebelum majlis berlangsung...."

tadi lebih 5 kali puan tu sebut nama aku.
dia tanya aku
puan:" izzatihusna,kenapa pandang muka saya? pandang lah kertas tu..!"
aku :=-=' lorhhh..

puan:"izzati husna.. kan saya suruh awak pandang kertas tu,saya tahulah muka saya cantik tak perlulah pandang muka saya! "

aku:>..<

aku cuma mampu ketawa je,cara aku belajar  dah macam tu melihat muka si pengajar tu. ape nak  buat,orang tengah bad mood habis hambur kat aku


then beberapa minit kemudiannya..

izzati husna awak ni.."
izzati husna awak!.
izzati husna.....!!!

aku:(+_+)!'


lebih 5. 6 kali nama aku dia sebut..
nak juga aku tanya macam ni"

"puan sedap sangat ke nama saya sampai puan mention banyak kali ni?'"


tapi aku malas nak tanya haha sebab aku telah membuat kesimpulan bahawa dia mengalami tekanan perasaan.aku tahu tu bukan mudah mengajar student ni.

p/s: diharapkan cara aku belajar tidak dipertikaikan,setiap orang ade cara masing2

6 comments:

yui said...

sedaplah maksudnya tu =p=p=p

Unknown said...

sedap oo.


izzatihusna!!


hahaha

Unamn said...

hahaha =-='xdemknyanya.. dia tgh tertkn mungkin?

Anonymous said...

agaknye puan tu ske nama izzatihusna ni tak.. :p

Liling said...

HAHA. Berabis tak kau melantak tadi ? satay dia sedap gile, dak2 ni banyak gile amik tuk aku. aku tukang jaga beg =.=

Unamn said...

@mawar.. bukan dia suka dia boikot tu agknye,