September 11, 2011

seharian yang menyeronokkan di gym dan di open house.

selamat tengah malam
aku disini masih belum tidur, terkebil2 memandang laptop
sambil beron9 dengan sepupu  aku memang tak pernah kenal erti penat ke?
itu aku tak pasti
tapi tadi aku dan kawan aku dan juga bf aku
telah  ke gym
aku nak kurus,kawan aku aku tak paham tujuan dia nak ape
tapi yang pasti bf aku nak build body
ecececeh


so ni lah gambar yang aku snap :)

konon2 dia taff haha abaikan kaler kulit dia yang tak sekata tu,
dia kuat berjemur tu pasal jadi gelap

hahaha macam nak tidur je bf saya ni .. letih ye?

n this is real me without any make up,terimala gambar hodoh ini
i dont care .. nobody perfect aiite?

ni que ,my friends hahaha saja2 je kami bajet kat tempat high class ni


aipp belum habis lagi post ni
hmm sebelum tu di tengaharinya kami telah menghadiri open house di rumah lecturer kami
hehe dekat alor akar 82
rumah puan gee dan en am
*mereka suami isteri okeyh?*

so lepas makan dengan jayanya aku nak workout sebab aku menyedari aku semakin hodoh dengan lemak2 dibadan.

ni aku tempek beberapa pic kawan2 aku .. :)







venue: rumah puan gee
tujuan: open house
invited?: hehe coursemate DDA dan DDJ la of course


sebab en am ajar ddj , puan gee ajar DDA.. alolololo
seronok sangat sebab ini kenangan-kenangan indah yang aku catat kat sini
nanti bila rindu aku tengok balik post ni ;)

No comments: