September 21, 2011

tekanan perasaan ,jiwa dan raga,zahir dan batin.. aku betul2 ..."

sekarang ni hidup aku penuh tekanan
macam2 dalam otak aku sekarang
projek highway satu benda aku tak buat lagi,projek pi pun sama
projek geotek tak jalan lagi,makmal yang dah nak start sabtu ni pun bakal menambahkan kekelamkabutan aku. dengan segala report


dan yang paling serabutkan aku..
jumaat dateline bagi design
jumaat juga ada test hidraul


bila assignment dapat selambak macam ni
korang agak2 boleh ke aku tersenyum bahagia macam dulu?
>.<
paling mengharu birukan aku..
makmal tu by group
and dalam group tu aku sorang je perempuan
boleh faham tak perasaan aku macam mana?
jiwa kacau bukan?


and makmal tu ade la kaitan dengan subjek2 yang 2 sem lepas.
mamtik kena study balik pulak yang dulu.


dan nak tambah best lagi makmal bukan dijalankan dikolej aku
tapi di universiti malaysia pahang
tersiksa betul jiwa aku sekarang..


harap2 pengorbanan ni dapat ganjaran besar

2 minggu tanpa cuti .. kau rasa aku tak gile?
sebab makmal dijalankan sabtu dan ahad sahaja.
balik hari la ni.

lepas makmal .. aku kena gi kem ibadah pulak.

kalau direct .. maksudnya 3 minggu tanpa cuti

makmal aku kne buat betul2 sebab tu la markah aku sebab makmal tiada final ;/

segala projek aku dapat juga markah.. T-T


arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh T-T

p/s : doakan aku dpaat handle tekanan,kalau tak kuat semangat konfirm aku dah gila

4 comments:

yui said...

salam.. una.. komen yg aritu cam ada sesuatu je.. hehe.. would u mind telling me in what way i can help? insya allah klu dalam kemampuan aku aku trylah tolong..

Kayun said...

whoaaa. mmg busy sungguh una. takpa, insyaAllah una akn dpt hadapi sumanya dgn lancarrr. :)

Wahidah BME said...

Moga kuat hadapi dugaan-Nya una ku. Amin. Mungkin skrg kte duk pening tunggang terbalik tp bila dah hadapi situasi tu insyaAllah tak rasa seteruk yg kte jangka :)

Gudluck dear ----<@

Unamn said...

terima kasih korg sudi singgh.. aku hrgai sgt2