October 14, 2011

aku cuma respect ja beliau kot.

aku biarkan sahaja orang-orang yang prejudis
nak buat macam mana ?
orang tak suka kawan dengan kita.. kita tak perlulah nak terhegeh2 kawan dengan dia
actually aku ni open minded even nampak sombong
sebenarnya aku pemalu orangnya,dah tu pula bersopan santun benau ( tu tipu je )
kih8.


ono hard feeling lah, aku sudah explain banyak kali

aku tak ambil tahu hal orang sangat aku buat hal sendiri je
aku tak ada masa nak ambil tahu sitipah tu pakai baju kaler ape harini
ataupun si bedah tu keluar pergi mana
no no no(sambil geleng berkali2)
orang pun  aku tak kenal nama( yang tak rapat la)
selalunya  budak kos aku je aku kenal nama mereka
yang kos lain tu aku kenal biasanya melalui kawan
lelaki? HARAM jadah aku tak kenal mereka terbabit
kecuali yang pernah sekelas la
hehehe (gelak sopan)


aku juga tidak pernah peduli samaada si A nak kapel berapa ramai,
atau tahap playboy manakah beliau?
tak.. memang aku tak peduli


actually aku suka hidup tanpa menyibuk hal orang lain
sebab aku rasa tiadalah gunanya pada aku tidak menyebabkan aku kaya atau jatuh bankrup pun kan?

cuma yang boleh aku cakap aku hormat orang bijak pandai dan pandai jaga hati orang lain

sampai aku follow beliau yang pandai di twitter
tapi tak ade niat nak stalker hidup beliau ok
aku just respect je, bf aku pun merespect beliau sebab tu aku dengan senang2 hati follow beliau yang terbabit
walaupun aku tak pernah bercakap dengan beliau yang terbabit


hurm dan juga seorang lagi yang aku tabik la nama dia Mamat
tapi aku tak ada facebook beliau maka aku merespect dari jarak jauh la

kih8


p/s: aku tulis untuk menjelaskan keaadaan bagi mengelakkan ada yang perasan aku ingin menggedik dengan mereka padahal tiada niat lain pun, aku sedar aku dah berpunya ,banyak benda aku boleh main daripada mainkan perasaan orang sekian :)



6 comments:

Scha Nazri said...

beliau terperasan lebih maybe? hehe

Liling said...

kau merepek apa ni ?

Liquid said...

incek liquid pon cmtu, haram x kenal org len jgk hahaha

Unamn said...

@syazana mungkin juga . :)

Unamn said...

@encik liquid.. hehe malaih aih nk knai org lain.. :)

Unamn said...

@liling.. org yg aku mksudkan tu kalau bce ni dia fham lah.. itu pun kalaun dia bce la..;)