October 17, 2011

it's all about :)

sekarang..

hidup aku amat tidak ketentuan arah lagi
final exam meragut nyawa kegembiraan aku.
dahi dah start berpeluh .. aduh.. study start lagi ni
pandai benar la den ni
lusa aku test hidraul, design 1
tapi masih jua aku berpoya2 dengan facebook
>..< khok khok betul la




dalam banyak2 benda aku paling pening
birthday kesayangan hati aku
alahai dilemma nak kasi hadiah ape pun tak tahu
3 tahun lebih hubungan kami aku sendiri tak tahu beliau punya minat sebenar2nya ape..
kesian kan beliau dapat gelpren macam aku?
birthday dia tahun lepas bukan main sempoi, sampai je kedai baju ambik , bayar terus bagi
tak romantiknye gelpren kan?
>..< sekali lagi khok khok
actually aku jarang nak beromantik dengan dia
errr tapi..
hurmm
tiba2 rasa na romantik la pulak :)



No comments: