October 4, 2011

semoga kau kuatkan diri.

assalamualaikum.
harini aku nak minta kerjasama korang semua
doakan kawan aku mimi nadhirah..
esok dia nak menjalani pembedahan ..
tadi aku melawat dia .. aku tengok muka dia ceria je
hurmmm dalam hati siapa tahu kan
dia menghidap kanser
aku baru tahu .. korang doakan la dia ye?
dia dapat tahu 22 september lepas tapi dia cuma cerita dekat kak sue
kawan rapat dia la kalau tak silap .
aku kawan sekelas dia,walaupun kami tak rapat
tapi sedih jugala , kalau aku di tempat dia mungkin aku tak sekuat tu
dia masih mampu tersenyum seolah2 tak ada ape2.
aku baru tahu semalam.
kami dah nak final exam,aku tak tahu macam mana dia nanti
haruskah dia tangguh sem?
aku harap ALLAH melindungi dia.

semoga kau kuat mimi :')

p/s : semoga pembedahan berjalan lancar

3 comments:

Kayun said...

sya doakan segalanya akan berjalan lancar utk dia jgak. huhu.

Liling said...

ah ?? Mimi ? weh. kanser apa ? peringkat ? OMG. baru je aku tgk 2 hari lepas kot dia kat sini.

Unamn said...

@liling..kanser perut .. aku xthu nk ckp nme dia.. ade ktumbuhan dekat pngkl rahim kalau tk silap. hurm dia dh sedar dh