May 9, 2012

terpaku melihat barang-barang vintage kemain cun! *mata bersinar*

wanita dan perhiasan ibarat aur dan tebing, isi dan kuku, una dan makanan ekhem. tak kisah la apa-apapun ayat yang ditunjukkan untuk memberitahu bahawa betapa berkait rapatnya wanita dan perhiasan.
sehingga ada wanita yang menanam hobi kumpul barang kemas, kalau di kira-kira nilainya kadang2 boleh buat duit muka beli banglo . masyaallah betapa pelahapnya wanita itu ye  *bukan saya,saya tergolong dalam kalangan wanita comel dan polos, saya tak suka barang kemas ni.* ceh penipu ! -..-
dengan ekonomi masyarakat yang agak terbeban sekarang ini, mana mungkin wanita zaman ini dapat berjoli sakan , lagi-lagi yang jadi suri rumah tangga sepenuh masa, takkan sampai hati nak belasah duit suami cukup-cukup kan?. okay kita ada penyelesaiannya!  

ANDA KENAL DENGAN BARANG-BARANG VINTAGE?
ye saya tahu vintage ni dah lebih setahun bertapak di Malaysia. dah jadi famous amos dah kat ni. 
dah ramai yang berpeleseran dengan memakai barang-barang vintage, walaupun pada mulanya tengok agak janggal nak pakai tapi lama-lama eh eh cantik pulak ye?okay jika anda meminati barang vintage tapi tak  tahu nak cari kat mana, anda boleh tengok melayari laman facebook ini.


okay mungkin anda rasa, alah sama je dengan barang vintage lain...

haaaa ni ade beberapa keping gambar yang anda boleh tengok sampai terjojol bijik mata korang..


       rose earing , comel kan?
     nampak sophisticated bila pakai. 


        peacock ring , suka? me either! 


        haaaaaa this one arr, reminds me that my granny have this ring. really look alike.
  she said that's that ring arrr my  late onyang "her father"   give to her u know fashion dunia sentiasa recycle so simpan ini barang baik-baik boleh kasi cucu cicit okay ?  ;)

    btw i love the turqoise ring ..

        okay jatuh cinta terus dengan gelang tangan ini. 
           nampak sangat unik dan soooooooooooo in  .
taukeyh ar u boleh kasi diskaun sama i meyh? :P


             rasa nak tampar burung hantu ni sebab comel sangat why la...... T-T


okay this is another collection yang ade dekat ALM 



sungguh menawan  bukan?

so apa tunggu lagi pergi la grab cepat  :)



p/s: saya tidak dibayar untuk iklankan ini, saya cuma iklankan produk yang saya percaya dan saya suka :)

5 comments:

Liling said...

ko hati2, hari tu aku ada baca kat blog.burung hantu dikataka ada kaitan dgn illuminati ke hape. tak ingat. kang x pasal2 kena dgn anoymous =P

Unamn said...

haa ye aku dah baca. hmmm tahlah aku bukan nak kata aku tak percaya pasal burung hantu tu ade kena mengena dengan simbol illuminati, cuma kadang2 ada orang sengaja lemparkan fitnah supaya produk org tu tak laku.. :)

Liling said...

aku kesian tgk org yg pakai benda tu pastu kena kutuk.kesian2.haha.

aindzaya said...

owh..barang barang tu buat ain jatuh cinta nak nanes...
tp tamo burung antu tu..fremasom..it a fact that people should know..google plez. subhanallah! minta jauhla..



"Ain Dzaya | Tips jadi total hensem kekal selamanya.".

Rara Farah said...

huhu..dah lama mengidam nak vintage necklace yang panjang mengurai tu..dah kat terengganu mane nak cari...amatttttlahhhhh sukar..