October 29, 2012

kegembiraan yang direntap, sedih bertandang (entry penuh kepiluan)

baru sahaja dapat kegembiraan, tiba-tiba kegembiraan tu bagai direntap-rentap, di carikcarik. remuk hati melihat laptop tak mahu on.


mula-mula hati kemain berbunga riang, berbunga dan riang kerana tudung teal english yang ditempah dari tudung people telah pun sampai . sebenarnya parcel dah sampai hari khamis lagi, tapi masa sampai tu aku kat kampung nak sambut raya haji kata ko .






dan setelah kesedihan yang terjadi aku jadi tak ada mood  sangat -sangat. down betul semangat.
sebab selama 3 tahun aku bersama laptop kesayangan, akhirnya ianya tumpas jua. hati mana tak sedih? jiwa mana tak pilu? aku sengsara sungguh :( . jiwa melara, merana rasa nak menjerit . aku mintak jugak kat mama tapi dia kata adik banyak pakai duit kakak, kalau kau nak beli baru pakai duit sendiri.  


namun ku tetap menunggu samaada laptop sayang dapat dibaiki atau beli baru sahaja. :')




p/s: i miss my laptop, mama why don't you buy me a brand new laptop? :(

3 comments:

Bung Destur said...

ishbir

asyiqin nasir said...

wah bestnye tudung people?

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

okay.. pernah berada dlm situasi ni. mmg sedih bila lappy kesayangan yg da lama kita guna tbe2 rosak. Laptop aiNa rosak masa tgh sibuk buat final projek. huhuhuhu.. =(

bdw nice corak tudung tu. =)