October 10, 2012

selisih faham?

dear white,
 
semenjak dua menjak ni rasa perubahan sikap ketara pada seorang kawan.
sangat -sangat obvious. mungkin perasaan aku je kot.
 
aku semak balik segala perkataan aku pada dia.
mungkin apa yang aku cakap buat aku terasa, we used to talk everyday .
memang baru baru ni kami ade cakap-cakap selisih pendapat, tapi biasanya dia just  okay je, tak tahulah pulak kalau kat belakang dia ada cakap apa-apa .
tapi secara positifnya aku anggap tak ada apa.
 
 
secara jujur aku adalah juga terasa cuma aku abaikan saja sebabkan aku sayangkan hubungan persahabatan ni, manusia biasa pernah buat silap jadi kalau nak cari yang sempurna tu memang susah.
 
 
kadang-kadang aku rasa dicemburui walau sebenarnya tak ada apa yang boleh di cemburukan .
 
aku tak ada kereta, kerja pun tak lagi,
 
hanya kehidupan seorang penganggur biasa yang menunggu peluang untuk sambung degree. itulah status aku yang terkini.
 
 
 
 
 
adekah dia terasa offended dengan nukilan blog aku yang lepas?
honey, it's not about you... tak ada niat langsung  nak buat kau rasa terhina or rasa apa-apalah.
 
we're friends right? hopefully segala rasa irihati tak puas hati ni boleh di selesaikan.
 
dalam tempoh masa kami berkawan, setakat ni tak ada lagi yang sampaikan cerita tentang dia cakap apa-apa tentang aku. memang tak ada .
 
setiap orang ade kekurangannya ada kelebihannya, ada sisi rezeki yang ditetapkan ALLAH SWT.  okay izzati husna, your rezeki like this....
 
 
Janganlah melihat keberuntungan menjadi aku tu sebagai titik mula beriri hati, you never know what i've been through this couple months honey.
 
tak seperti yang kau fikir, hidup aku bukannya terlalu seronok , terlalu gembira tapi aku cuba nak menggembirakan diri sendiri , dengan bercakap dengan kau sedikit sebanyak aku gembira kembali.
 
pada mulanya aku abaikan
kali kedua it's okay..
kali ke tiga i'm pissed off.
 
 
you're the best friend i ever had (not to mention who)
 
you know who you are.
 
p/s : ingin selesai cara lebih matang.
 

No comments: