March 31, 2013

Birthday shoutout! :)




this is just a quick  or short entry whatever you call it for my coursemate (back in the college) irfan iman.
HAPPY BIRTHDAY IRFAN! :) dikesempatan ini ... aku nak mintak maaf kalau aku ada salah ke apa ke kat kau,kau la kawan dari Sabah yang paling sporting aku penah jumpa. Even aku Nampak macam tak friendly ke dengan kau tapi itu tidak bermakna aku tak sayang kau sebagai seorang kawan, mungkin aku ni selalu blur, lembap dan tak berapa pandai bergaul ( mengaku)  tapi  kemunculan kau dalam kelas tu buat  kelas tu bertambah meriah dengan gelagat kau yang kadang-kadang buat orang sakit jiwa, but it's okay I like it.


HAPPY 22nd  Birthday

-kalau ada rezeki jumpa lagi
-moga kau tak lupa kitorang di semenanjung
- kekal gembira dan ceria
- ayat mainstream macam biasa... kalau khawin jemput la :)






p/s: kepada readers blog (kalau ada readers) cuba dengar lagu kat video atas, tu la irfan, lagu tu aku yang request mintak dia nyanyi :)

1 comment:

Nina Mads said...

hye..lama tak singgah sini :)
tak boleh tgk la video tu awk