December 23, 2013

Dapat Cash out Nuffnang dan Dapat BE baru walaupun tak aktif?

sejujurnya...


dah setahun blog ni sepi. Kadang kadng update kadang tidak .Kalau update pun entry tak mesra SEO ,tak ping dekat innit )sebab tak reti guna interface baru) . Namun begitu Nuffnang yang baik hati ni tetap bagi rezeki kepada aku. Kalau nak cerita banyak mana tu memang la tak banyak tapi alhamdulillah adalah jugak daripada tak ada ye dak?


Okay cakap banyak pun tak guna. Siapa nak percaya janji janji palsu ni semua kan? 


Ni screen shot  nya





aku baru cashout 2 minggu lepas, percaya atau tidak dengan entry dua ketul je aku punya earning naik macam ni? now you believe me? sebelum ni kosong je tau.. bukti aku cash out? tengok bawah ni






Nampak kan status cheque tu masih unpaid ? maksudnya aku baru lagi cash out dan cheque aku belum diproses lagi. dan kalau korang perasan dekat penjuru atas sebelah kanan ada jumlah duit terkumpul sekarang. bandingkan lah dengan gambar kat atas sekali. sama kan? aku tahu mesti orang kata eh tak banyak pun bazir waktu jer. eh tak bazir waktu langsung tau. Tu tahap cikai cikai aku jarang update blog tau. Dulu mula mula buat nuffnang ni (masa baru gliterri) Kalau dapat 30 sen pun dah syukur siap guling guling atas lantai tanda suka bila dapat BE .Sampai roomate aku rasa nak hempuk aku dengan penyapu . Tapi yelah dasar manusia pemalas kan.. kalau aku teruskan rajin mesti banyak dah aku dapat dari nuffnang ni.Sekarang aku dah nekad nak rajin balik .hehe yela ekonomi tengah tak berapa nak cun sekarang, sambil picit picit jerawat tu update blog pun boleh . Kot kot aktiviti picit jerawat tu boleh membawa tuah dalam hidup korang ke... Mana tahu kan?Sambil picit sambil update blog. Silap haribulan muka licin berseri seri macam adira, earning Nuffnang pulak boleh lawan REDMUMMY ke kan.. Who knows? * buat muka riak sambil tiup rambut*




Jadi yang masih belum join tu bolehlah join sekarang . Benda free jangan risau klik je sini



P/S: kalau tak faham apa-apa tanya je , tak kena bayar. Saya baik orangnya .. eh? ;p




3 comments:

Wahidah BME said...

Yeay ! :) Thanks una kau yg kenalkan aku nuffnang ni. Hehe. Tahun 2011 masa tu. Kte cash out sama2 awal disember ni, tp jumlah aku ckit la dr kau. Tp alhamdulillah, dr xde kn. Sambil2 bebel kt blog bleh wt duit.

Unamn said...

alhamdulillah tu la lepak rilek2 je eh eh dapat duit ekekeke ;p

Wahidah BME said...

Haha. Tak rugi pn join nuffnang ni kn una. Sambil menyelam minum aiq ;)