May 11, 2014

Entry bergambar dan bervideo : Sunday activity with love at the curve and ikea damansara ;D

hai guys !!!



harini aku telah berjaya lari dari kelaziman aku. Selalunya weekend aku akan lepak setia city mall sebab dekat dengan rumah sewa aku. Jimat masa, tak rempuh jem . Tapi minggu ni aku ke the curve damansara. 
One of the main reason aku ke sana ialah untuk pergi makan meatball kat ikea tu ha. Ikea dengan the curve kan berdepan je . So kami parked dekat the curve kemudian terus masuk ikea. Ramainya manusia masa tu tuhan je la tahu... Kaki aku ni naik lenguh berpusing cari seat sementara  si dia line up untuk beli meatball. Bila makan dah kenyang , aku pun ingat nak lah berselfie sekejap tapi ada brother belakang ni tak puas hati... secara sindiran pergi tanya meja sebelah meja kami duduk ni ada orang ke tak. Eh nak je aku cakap.. ko tak nampak ke aku depan ko ni? and plus minuman aku belum habis lagi masa tu. Tapi memikirkan kita hidup ni bermasyarakat, maka aku mempersilakan dia duduk.Dia pun ambik seat aku dan sidia. Lepastu boleh senyap je. Oh my god! BERTERIMA KASIH PUN TAK!



sebelum makanan sampai. Oh ya kalau korang tak dengar klik dekat atas sebelah kiri video ni,mula mula 
halakan mouse ke situ, dah keluar simbol speaker klik je. :) 


Bila makanan dah sampai ......

Si dia ajak aku keluar bila dah tengok muka aku dah bertukar jadi hulk tu. Heeeeeeeee kemudian aku baru teringat... haritu RoyalSwek ada buat gathering macam tu for viner. Aku teringin sangat nak jumpa diorang. Tapi tak ada rezeki. Tak terserempak pun. Yelah the curve and e curve tu besar gila weh. Dengan crowded gila macam tu , dengan festival ke apa ntah tengah2 siap ada lagu kebudayaan lagi. It was too loud! So to save our eardrums , and to complete our jalan jalan today, we decided to watch a movie called "bad neighbour" Best gila... cuma tak sesuai untuk tontonan kanak kanak dan remaja bawah 18 tahun. (actually ianya tak sesuai untuk orang yang belum khawin pun).


sebahagian daripada RoyalSwek. Actually aku teringin nak jumpa diorang lagi lagi anita yang pakai spec
tu. 

after movie session, aku ingat nak ajak dia pergi try makan dip n dip dekat laluan antara the curve and e curve tu. tapi dia kata dia masih kenyang. so we saved it for the next time. To be completely honest , today is the first day, aku jejakkan kaki kat  the curve, e curve and ikea and i must say the contractor/architect/designer must be brilliant. Kenapa aku cakap macam tu? sebab aku tak sesat walaupun sekali tak kira betapa besar sekalipun tempat tu. I'm impressed! sebab aku jenis cepat confuse dan sesat. So thumbs up! 



so basically that's all for today entry. 


till the next entry 







No comments: