May 25, 2015

JOM JOIN CERIA 1ST GIVEAWAY!



tadi lepas aku blog walking aku perasan ada komen dekat chatbox ajak join giveaway , aku pun dah lama tak join give away ni. syarat nak join pun simple. giveaway berakhir malam ni tau! 


Syarat-syarat penyertaan :
  1. Wajib mempunyai blog yang PUBLIC dan kalau sudi followlah beliau                                              
  2. Buat satu entry di blog yang bertajuk Jom Join Ceria 1st Giveaway!                                                                      
  3. Letak banner di atas dalam entry tersebut dan link kan ke blog beliau



senang je kan ? tak susah pun.  hadiah ditawarkan menarik jugak tau. nak tahu?
pergi follow beliau. alang alang online tu buat entry satu kalau tuah menyebelahi anda. anda menang! hehehe :*


aku suggest korang follow blog ni sebab setiap kali aku bukak blog beliau, aku memang rasa ceria pun.Just look at the header arnab pakai spec automatic keluar giggles hehe.


p/s: awak.. kita nak buku fixi boleh? blink blink :P

1 comment:

Sya said...

ehehe, eh awak terlupa tag 3 orang rakan.. masih boleh edit kehkehkeh


apapun, thanks sbb sudi join giveaway biasa-biasa ni ;)