June 4, 2015

Kau Dan Diandra





aku merupakan peminat diandra sejak lagu angkasa keluar. sejak tu aku selalu ikuti perkembangan dia. dalam banyak banyak lagu yang keluar aku minat lagu yang baru launch ni. kau dan diandra. 
lagu ni dah ada dekat itunes , pergi la beli cepat cepat. murah je. 0.99 or 1 dollar adalah rm3.70 . 
aku ni bukan jenis suka beli lagu. suka dengar free je. kalau aku beli tu maksud dia lagu tu sedap. kat atas tu aku ada letak teaser lagu dia.  pergi dengar sekarang! 

antara part yang paling aku suka dekat lagu ni ialah part yang sama aku letak kat teaser kat atas. itu ialah bahagian chorus.

kau dan aku selamanya,..
kau milikku, ku cinta
kau cintaku.....
tiada yang setanding..
cinta kau dan aku .. 

sweet kan part ni?

kalau korang nak ikuti perkembangan diandra 

sila follow beliau di

instagram : iamdiandra 
twitter :iamdiandra



she is adorable, humble and down to earth . 




and this miss diandra arjunaidi herself






P/s : pretty girl with a soothing voice.

No comments: