September 30, 2015

farewell gff, new responsibilities and tangan lelaki lagi lembut dari perempuan?




assalamualaikum, hai! 


harini aku sedih + serabut + sedih. sampai otak pun confused nak sedih ke nak serabut ni?harini adalah hari dimana nolly akan pass semua kerja dia dekat aku. sebelum ni aku dah take over secara berperingkat. tapi harini semua sekali dan secara rasminya aku akan jaga tempat tu secara solo. mujurlah masih ada mikey and naga. tapi camne pun aku sedihlah gak. sempatlah nangis nyorok2 tadi.

tbch ,

aku adalah seorang manusia keras kepala,susah nak terima nasihat. bila kerja dekat sini alhamdulillah, boleh ubah benda benda tak berapa nak elok tu. sikap tu adalah sikit. Dia bagi kritikan membina la dekat aku. sebelum ni aku peduli apa kritikan membina ke kritikan meroboh ke, asalkan kritikan aku benci.(mazmumah kan perangai? =-=') 



guys, we are adult now. mungkin normal seorang dewasa akan berubah sikap. tapi seriouslah weh, dia pandai negotiate.Alhamdulillah, aku boleh dah kot menganggap diri sendiri professional.(boleh la sikit) please la setuju please! *asah kapak*


time kerja kerja, time kat luar kita kawan. 


dia berhenti pun bukan atas kerelaan sebenarnya. sebab dia dah nak khawin.perempuan kan kena ikut suami..


apa apa pun aku happy untuk beliau. semoga kekal sehingga ke syurga dengan bakal suami.

aku pun tak tahu berapa lama aku kekal kat tempat ni. apa apa pun aku appreciate semua orang yang crossed hidup aku sekarang.


tak kiralah yang pernah bertegur sekali dua je or yang tak bercakap langsung . semoga friendship kita kekal sampai syurga . amin..



aku kan kalau boleh nak je friendship kekal sampai kitorang dah khawin anak 3,4 orang
.
mesti comel je masing masing nanti tunjuk pasangan dengan anak anak. aihh kelakar aihh..


i cannot imagine. 



ahh berangan la kau una. sampai sekarang pun kau tak nampak bayang cincin nak khawin, ada hati fikir pasal anak 3,4 orang. 



oh ya, esok cake dah reshuffle. aku yang kena bake esok ni. doakan semoga kek kek aku tak jahanam esok dan icing menjadi secantik piping shahrul .

hahaha . jangan tak tahu walaupun fakta mengatakan tangan perempuan lembut dari lelaki, 
tetapi dalam hal ni aku rasa tangan shahrul tu lagi lembut dari tangan aku mahupun naga.


aku tak berharap lebih lebih. cuma harap semua berjalan lancar.esok ada ordering ni.


p/s: to N, i will miss your laugh, stupid jokes, giggles, advices, the good and the bad side of you. because we are friends now. and it will remain the same. PROMISE! 


till next entry.



No comments: