September 6, 2015

sunday short update and happy solemnization gff! XD







orang yang rapat dengan aku tahu yang music dengan aku sukar dipisahkan.
even aku kerja sekarang pun hampir sepanjang hari menyanyi.
biarpun suara macam pontianak tercekik tulang


kerja sekarang ni level stress dia tak sehebat dulu.kebanyakan masa aku cuma letih dan enjoy je.
enjoy? ye enjoy. seperti aku cakap confident level semakin pulih. biarpun tudung senget senget.
muka pucat macam tak mandi seminggu. yelah sejak kerja ni aku tak sempat nak jaga diri sangat. pergi kerja make up. tapi on the way ke tempat kerja tu , all the make up washed out already sebab?

i'm human.. and human are sweating. most of human did sweat a lot right?


mesti korang dah  boleh imagine betapa comotnya aku ni dalam dunia nyata.
aku tak salahkan korang. itu semua kenyataan weh! kenyataan! terima je la.


oh ya, semalam aku kena buat closing dengan akmal. all this while i thought dia ni cam senyap gila. first tengok jadual. matilah nak. nak tunggu habis kerja krik krik krik for a freaking 5 hours.ko ingat aku tahan ke? (MENANGIS DALAM HATI)



tapi bila dah kenal okaylah, boleh gak bersembang tapi kena ada topik. hehehe. dia ni bukan jenis pemalu macam senior aku sorang tu si shahrul izwan.sorang tu memang jenis muka senyum je. so kalau jumpa pun cakap sepatah then senyum sepanjang hari. bagus bagus mengikut sunnah!


tak macam sesetengah orang tu (merujuk kepada diri sendiri)
aku ni antara dua je. samaada aku senyap gila, sampai nyamuk lalu pun boleh dengar ataupun
aku bising gila menyanyi macam perempuan sewel.


after all aku masih ada sifat malu guys. kau jangan ingat aku tak reti malu eh?
sepak karang apa pun tak dapat -,-'


so how's life?
i'm doing good. cuma tu la bila busy banyak benda aku dah missed. antaranya majlis khawin kawan aku sendiri. sedihhhh gila tak dapat pergi. aku nak tunggu beliau balik kl then i will treat her later. 
semoga husband dia memberi keizinan. XD



gambar curi dari page makandam  =-=' 
sorry sangat ecahhhhhhh.

p/s : a few months before 2016 . am i really turning 25 next year? -,-'

No comments: