October 6, 2015

kejadian memalukan namun kelakar part 2


assalamualaikum , hai


aku jarang nak cerita benda memalukan diri sendiri kalau benda tu tak kelakar. aku tak tahulah kenapa kalau kejadian memalukan ni , dalam ramai ramai golongan manusia sekeliling aku ni. aku selalu kena. T_T


cerita dia macam ni ..

pada suatu hari seorang una amat sibuk sekali. dari pagi di bertungkus lumus dekat kitchen and then kena hadiri briefing fire drill dekat third floor. aku ni spesis manusia yang kalau lapar sangat tak boleh kenyang sangat pun tak boleh. kalau lapar kang mula la tak boleh fokus. kalau kenyang pulak rasa nak tertidur. jadi fokus aku harini tak berapa nak bagus. 


benda yang korang kena faham dekat sini kalau aku busy, stress dan banyak kerja aku punya nafsu lapar tu tahap naga meroyan. jadi hampir bosan gak la brother  bread talk tu tengok muka aku menempek beli roti kat beliau.



boss hantar message tanya pasal staff, stock , discuss hal kerja sikit and macam macam benda aku kena buat sebenarnya. antaranya pergi IGB bayar bill sampai terlanggar mat salleh hensem gila mata biru oh i cannot,beli barang kat daiso untuk outlet aku and one utama. lepas tu tolong diorang buat puding, dan pelbagai lagi kerja yang tak perlu aku tulis detail kat sini sebenarnya. 


senang citer busylah. bila stock sampai, aku tak dapat check oleh sebab aku memang betul betul busy. cuma mikey je yang unpack barang barang tu semua. kitorang ni ada groupchat kerja tau. supervisor ou si shahrul izwan tu cakap pasal ada beberapa barang dia tak dapat.  aku plak dah terdetik eh , tadi barang kitorang macam banyak je? aku tanya kat mikey 


" mikey, ada tak sesat barang barang budak budak ou kat sini?" u check jap. kalau ada bagitahu la

mikey : aiyooo takdela barang kita sajalah.


aku pun okay jelah sebab aku kan sibuk . aku tak terlintas nak check. 


setelah menerima jawapan itu bulat bulat, habis je kerja aku pun balik



malam tu (iaitu tadi)

miss tiba tiba whatsapp , 


betul ke tak ada sesiapa ambik barang ou?


oleh sebab miss ada mention nama cousin aku fadhilah ni, sebagai manusia prihatin aku pun kejutkan dia yang tengah tidur..


beginilah conversation kitorang


aku : weii.. bangun.. sunway ada dapat peanut butter dengan receipt roll tak?

fadhilah : (dalam keadaan mamai) ada.. adaa penat aku susun

aku pun apa lagi dengar confident je tolong jawabkan untuk dia.


tak lama lepastu cousin aku bangun lepas menggeliat semua dia tengok group.


woi! tak adala dia kata! 

=-='
 rupanya dia jawab tu sebab dia mamai.,dia kata butter adalah. 
lepastu aku bagi alasan yang dia tengah tidur tadi dia mamai.

itu satu hal yang memalukan aku..


lepastu pulak dengan secara magiknya mikey cakap barang barang tu semua ada kat oulet aku.


boleh bayang tak betapa malunya aku skrg?

and sepupu aku yang gila tu tak habis habis nak bahan aku.

T_T



habis semua pic and supervisor baca! mana nak letak muka weii??? T_T



memang hal tak besar tapi nampak sangat macam aku ni clumsy! bertabahlah una! T_T

2 comments:

Hazyyy said...

be strong =)

Anonymous said...

You have made some decent points there. I looked on the web for more information about the issue and found
most individuals will go along with your views oon this site.


My website ... Stormfall Rise Of Balur Hack