December 7, 2015

dapur hotel, berangan dan finnick o dair





dear diary


harini satu hari aku rasa lesu penat gila . Penat sebab kena layan perangai manusia pentingkan diri

dan pening kepala sebab perut mengidam macam macam . aku mengidam nak steambot padahal baru je semalam makan steambot dekat seoul garden. ini sambil menaip ni aku menahan perasaan lapar dan teringin ni tau kalau ikutkan hati memang la aku nak sangat sangat makan steambot sekarang ni 

namun begitu aku sedar yang duit aku bukan banyak sangat sampai nak melantak steambot hari hari




susah betul, kesian bakal suami aku nanti ada isteri kuat makan

aku cadang dekat rumah sendiri nanti wajib ada dapur steambot and grill tu so nanti aku suruhlah suami aku pergi beli udang, ayam, bebanyak aku boleh buat sup ayam kalau malam malam malas nak masak kita makan steambot je.



haaa classs kan aku jah?



hahahaha jangan tak tahu selain daripada makan, berangan jugak adalah hobi aku


tapi kan apa salahnya berangan dari sekarang. aku pun teringin jugak nak bina keluarga sendiri walaupun perangai macam entah apa apa. so bakal suami, ko jangan risau perut ko confirm bahagia punya aku suka memasak, sangat rajin buat eksperimen memasak ko beli je memang siaplah makanan kat depan muka kau 



tapi wajib puji lepas tu kalau tak puji siap kau lepastu kau masaklah sendiri! hahaha


apa bendalah kau merepek ni unaaaa? HAHAHA



tak tak serious kot, aku syak rumah aku nanti port paling meriah adalah dapur. 


aku cadang dapur aku nak buat macam dapur hotel . kalau suami aku pandai masak kita lumba siapa masak paling cepat paling sedap  kahkahkah. aku kalau bab bab rupa makanan ni memang kalau aku hias nampak macam hampagas tapi aku berani jamin rasa dia sedap.



BOLEH LAHHH SEDAPLAH BAGI TEKAK AKU


hahaha


okaylah korang sembang pasal makanan ni buat aku makin lapar pulak.


gua nak masak makanan alas perut dulu ni perut dah lapar



alahai hensemnyaa hilang stress aku  XD






p/s: semoga aku dapat bakal suami beriman muka macam finnick odair XD

No comments: