April 11, 2016

belum habis training dah start rindu?



hai korang

lama dah aku tak menulis.
tak lama lagi semua dah nak berakhir. i mean my training. i will miss everyone.

sedih gila.. cepat sangat masa berlalu. aku rasa click click click

boom! done. eh eh dah nak habis dah? jumaat ni last day kitorang. aku tak tahu macam mana aku nak move on lepas ni. mesti aku nangis rindu sorang sorang mangkuk ayun yang selalu menganggu ketenteraman hidup aku beberapa minggu kebelakangan ni.



followers harus tahu aku ni easily attached friends tau bila orang tu sekepala dengan aku.

orang kata aku manja . manja gila. well i tend to show that sweet side of me because you guys are being sweet to me too.


another side of me, lain. sangat lain. hahaha aku tahu korang mesti stalk blog ni jugak.
ye, aku tahu korang ni stalker. 


takpelah nak stalk stalk la. bukan ada apa pun. kah kah kah.


serious , aku rasa banyak benda aku dah miss nak cerita kat  blog ni. semua sebab busy. 
idea banyak , masa tak ada. 




nanti aku buat compile entrylah senang. senang untuk korang. untuk kenangan kita sepanjang sama sama. haihhhhh T_T


dah nangis dah. bongok jugak kau ni una. baru nak tulis dah nangis. acaner ni?


k beb aku chow lu. esok exam ni. nanti cheq lanje gambar mangkuk hayun sekalian tu. bai!

:)

No comments: