August 20, 2016

Positive Vibe, Positive Life :)




i am not a fans of cerita cinta. dulu zaman zaman remaja adalah layan sikit sikit. tapi sekarang ni kurang. 
tapi ada 1,2 cerita cinta melayu yang aku boleh kata memberi impak pada aku. contohnyaaaaa

cerita manisnya cinta di cappadocia and istanbul aku datang. 


urm... aku paling suka watak positif ifti yang fazura bawak tu. dia macam seorang positif dan sangat tenang membuatkan aku rasa aku perlu jadi macam dia jugak. Sejak beberapa kebelakangan ni aku senang menangis. asal stress je aku menangis. asal stress je menangis. aku rasa aku patut stop berkelakuan kebudak budakan walaupun nature aku macam tu. 


and watak lisa dalam cerita istanbul aku datang pun aku suka jugak. bagi aku. karakter aku lebih dekat dengan karakter lisa dalam cerita tu cuma dia cantiklah aku tak.hahaha.


selfless. senang kena tipu. selalu happy tapi senang menangis. itu aku.


but pain always change people.

always.


aku tak boleh selamanya macam ni kan? aku nak berubah . i have to


dunia ni kalau lembut sangat orang pijak. kejam sangat orang benci.

jadi kenalah jadi medium. May everything getting better soon.


oh thanks to my bestfriend pujuk aku semalam. sampai bila bila pun aku sayang kau, but no worries as a friend only. tapi lepas nangis semalam aku rasa lega sangat sangat.tidur pun sampai 12 jam.My body need rest as well as my brain. 

tadi aku timbang ada la jugak turun. sikit je la tapi. but nvm a little goes a long way. daripada tak ada progress langsung kan ?


ttyl

love 

UNA MN











No comments: