September 5, 2016

split personalities and on going wishlist




hello people.


sekarang aku ada 2 wishlist lagi yang aku kena tunaikan sebelum habis tahun 2016.
aku dah berjaya knock 2, wishlist tahun ni so terima kasih  tuhan. Alhamdulillah. cumaaaa
status aku sekarang yang single membuatkan wishlist aku tahun depan bertambah pulak iaitu cari calon suami. kahkahkah.. wtf una?




takpe takpe aku cool je sekarang ni. okay aku tipu. sebenarnya 2,3 menjak ni aku agak tak ketentuan hala sikit. hati aku rasa tak tenang. rasa tak bahagia . maybe sebab banyak sangat aku simpan dalam hati ni. aku tak luahkan sebab aku rasa tak semua benda kita perlu cerita. kepada manusia manusia yang selalu dengar masalah aku terima kasih banyak banyak. sebenarnya banyak lagi aku simpan beb. tu kalau aku cerita semua sampai subuh tahun depan tak habis tu.


sekarang aku tengah struggle cari duit and isi masa lapang dengan hobi aku . sambil sambil tu aku jugak tengah explore benda baru. benda benda yang buat aku happy.


hmm . biasalah bila kita ada wishlist ni kita perlu komitmen yang agak tinggi untuk laksanakan wishlist kita. lagi lagi bila ko tahu spesis engko spesis liat sikit.

berangan je pandai.. kahkahkah..


sebenarnya kan kawan kawan.. tak susah pun nak capai kalau disiplin ko tinggi. kalau disiplin ko ke laut. kau bye bye je la dengan wishlist kau yang kadang kadang tak tercapai akal tu,



kawan rapat aku selalu cakap aku ni perangai agak kebudak budakan . too childish but only a few yang tahu.. kalau makhluk bernama una ni cakap dia nak A.. she won't stop for nothing.

my degil-ness ni kadang kadang tahap astaghfirullhalazim jugak. tapi in term of capai wishlist tu harus dipuji. (ini paksaan puji aku cepat)


kalau korang kenal aku lama sikit korang akan faham my true colour.


yes i seems childish, but never underestimate my ability to make your life like living hell. 
gilaaa perasan aku kan? aku gelar diri sendiri ( the da vincii of death) . because trust me.. oleh sebab aku masih ada naluri kemanusiaan and ada iman walaupun senipis kulit bawang sebab tu aku tak buat. aku tahu apa apa pun kita buat kat dunia ni akan berbalik pada diri kita balik. 




oh ya semalam aku rasa macam kena penampar sebijik dekat muka . bukan penampar betul? penampar dengan kata kata la. even dia message je tapi sampai kot. sampai rasa macam jantung aku kena cincang lumat lumat.



seorang perempuan perlu  berkelakuan seperti perempuan. tak kira kasar mana pun kau . tak kira segila gila mana pun perangai kau. know your worth. know your boundaries. you get me? - min


min thanks.. aku cuba k. btw min ni lelaki. bila lelaki tegur benda benda macam ni kita perempuan kena ambik serious. kena rasa macam.. ohh selama ni aku dah melampau kot?

takpelah slow slow. yang penting jangan hipokrit. be a bettter version of yourself . tak terlambat pun nak berubah kan?



k la aku rasa macam nak minum green tea ni. makin gems plak rasa

ttyl
love 

una mn

No comments: