September 7, 2016

wonder-ful wednesday



harini ialah hari off aku. mula mula aku tak ada plan apa pun harini sebab aku rasa badan aku memerlukan rehat. tapi ini una kan. kalau aku cuti je mesti ada makhluk ajak keluar. (astaghfirullahalazim) ter riak pulak. x bukan nama sebenar ajak aku keluar pergi curve. memandangkan aku memang ada benda nak beli aku pun on je lah. 



ni aku punya lunch tengah hari tadi. ramai kata aku diet sekarang. now think again. diet ke camni guys? kahkahkah.

mirror selfie again. sebab kalau aku selfie muka depan depan ketara pulak 
kedutan bawah mata yang dah mula nak nampak and jerawat jerawat dekat muka
oh noooo :(

bila agaknya aku dapat saiz badan macam patung ni? wuuu.. 

harini aku just keluar tengok wayang cerita mechanic lakonan jason statham. 
best gak la.. dalam cerita tu ada scene dekat malaysia. penang and dekat thailand.
aku bagi cerita ni 3 1/2 bintang je sebab cerita ni terlalu straighforward.. pada pendapat aku la


tapi different people different taste kan?

oh ya sekarang kan aku dah mula nak kumpul duit sikit sikit untuk beli benda benda yang aku suka. aku rasa nak try out new lens dari nobluk. teringin gak nak mata lawa lawa macam pari pari . 


oh ya pasal depression haritu.. aku nak try latih diri supaya lebih bertenang
lebih sabar dan lebih fokus pada kerja dan bukan cinta. aku rasa selesa macam ni. selesa single macam ni. 



mana tahu kot kot aku terjumpa jodoh kat istanbul nanti? mana tahu?

k dah la cukup cukup mengarut tu una.

night night 

love 

una mn







No comments: