December 26, 2016

YES JD SPORTS SUNWAY PYRAMID !!!! XD



ola people.

semalam kan .. lepas balik keja je aku siap siap keluar dengan cousin aku . memandangkan semalam christmas jadi banyaklah manusia berkeliaran di pyramid tu. sampai tempat makan pun penuh guys.. 
boleh paham tak guys?




lepastu aku pergi ke jd sports dekat situ.. subhanallah punyalah banyak baju tengah sales. aku kan antara peminat sweaters . so aku pun tertarik dengan satu jacket tak ada hoodie ni. dia warna merah kalau pakai dengan seluar dia memang smart gila nak mati. ni kalau ko keluar pakai baju ni guys,.


sure sure ramai mata memandang memuji ke-swag-an kau itu. 

namun begitu aku menyedari .. kalau kau gemuk kau pakai swag mana pun orang tetap herdik kau
jugak.. tak guna betul netizen ni kan?


ni antara sweater yang tengah sale kat sana. semua original weh.ada yang original from uk!!!
sebab tu la ramai beratur semalam. dekat setengah jam gaklah aku beratur nak bayar semalam. ni aku syak kalau aku ada kredit kad memang meraung la aku nak bayar balik hujung bulan.

mujur aku tak ada

mujur.. HAHAHA




ni sweater aku belikan untuk dia semalam. original price dia rm339.
tapi dapat diskaun guys. so baik korang pergi grab cepat! XD

boyfriend aku suka pakai snapback tapi aku tak sure dia suka ke tak jenis ni
kalau dia suka nak je aku beli. sebab aku meman jenis suka tengok dia bergaya.siapa tak suka? lolz. 



oleh sebab 4-6 january ni aku nak pergi short get away. so aku kena save duit sikitlah. kalau tak sah sah aku dah beli macam macam semalam.
hehehe. 



apa apa pun aku happy sebab dia terima benda aku belikan untuk dia semalam. felt appreciated 
hope awak pakai tau.

love you :P 








No comments: