September 16, 2017

FENTY BEAUTY BY RIHANNA REVIEW





           hi guys harini aku nak update sikit pasal satu make up brand yang tengah hot giler diperkatakan masyarakat umum. tak lain tak bukan fenty beauty.aku sebenarnya kan dah berhari hari keluar  masuk kedai belang belang tu hanya untuk try fenty beauty. sebenarnya aku menahan diri je nak beli make up ni sebab bulan ni aku dah banyak kali beli dekat sephora ni.so aku tak belilah sampailah tadi aku termimpi mimpi . so aku call bf aku mintak opinion . dia cakap beli la nanti malam mimpi lagi caner pulak .takkan awak nak pecah masuk sephora nak beli kot . =_='


jadi dengan hati berbunga riang seorang una dengan lajunya pergi ke sunway pyramid sebab dah tu je dekat dekat dengan rumah.sampai sana aku masuk and try swatch boleh kata semua la aku swatch.sampai naik menyampah masyarakat disitu. 
actually niat aku awal awal fikir hmm beli mascara tarte je la. sebab mascara aku dah habis.  
oleh sebab dah sejam setengah aku dalam tu aku ambik keputusan untuk beli je. aku tak beli foundation dia sebab macam korang tahu aku baru je beli too faced foundation born this way tu minggu lepas . takkan nak beli lagi kan. inshaallah ada duit lebih aku akan beli jugak because dia punya foundation memang smooth gile guys. primer dia pun memikat hati. boleh kata aku memang fall in love habis la dengan fenty ni.



untuk pengetahuan korang yang belum tahu. fenty beauty ni adalah produk rihanna. yer rihanna punya produk . 2 tahun rihanna ambik masa nak develop produk ni. dan nampaknya tak sia sia. korang boleh taip je review dekat youtube. hidup ni kita jangan nak malas sangat. kalau malas susah nak achieve apa apa. eh tetiba lak perempuan ni :p. mula mula masa dia launch aku macam tak berani nak pergi try sebab yelah rihanna kot mesti mahal gila. tapi 2 hari lepas masa aku pergi try aku tergerak hati nak tengok harga dia. ler. murah dari too faced, tarte. foundation dia rm145 sahaja and ada lebih 40 colour range. too faced rm152. faham tak? faham tak apa aku alami. oleh sebab my purse tidak berapa setuju dengan niat membeli melampau aku tu. so ni jelah aku mampu guys.aku beli  highlighter duo ni rm145 jugak harga  dia  and aku beli mascara aku yang dah habis tu,



 aku plan nak beli match stix trio lepas ni sebab murah sikit dari beli satu satu . match stix ni kalau beli satu rm105 . beli 3 rm 230 so jimat rm85 kat situ. nanti aku nak try pergi situ bare face and try pakai semua make up fenty tu. kalau aku tetiba gojes aku beli . HAHAHA


sekian itu saja 


nanti aku cerita lagi mengantuk pulak tetiba


ttyl

una mn


No comments: